Какво е ReHLDS ?
ReHLDS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния HLDS (build 6152/6153), използвайки DWARF информацията за отстраняване на грешки вградена в Linux версията на HLDS, engine_i486.so.
В процеса на декомпилиране са установени и оправени много недостатъци и потенциални бъгове.
Проекта в GitHub
Хранилище с компилираните файлове
Официалния форум
Сървъри с ReHLDS
Мотивация:
Главната мотивация - Valve нищо не прави и няма възможност нормално да се оправят бъгове.
Цели:
Предоставяне на по-стабилен HLDS с разширени API-та за модове и плъгини.
Оптимизация на производителността в бъдеще.
Текущ статус:
Двигателя е стабилен.
Как се използва ?
ReHLDS е напълно съвместим с оригиналния HLDS. Всичко, което трябва да направите е да изтеглите бинарния файл и да замените оригиналния swds.dll / engine_i486.so. Използвайте последен билд на HLDS 6153 изтеглен през steamcmd. Компилираните файлове на двигателя може да намерите тук (изберете .zip файла по дата, който последно е качен).
В архива, в папка bin има две папки 'bugfixed' и 'pure'
'pure' направен да работи точно както HLDS от Valve
'bugfixed' съдържа всички корекции и подобрения ReHLDS
Внимание!
ReHLDS не е бинарно съвместим с оригиналния HLDS, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReHLDS.
http://teamcity.rehlds.org/guestAuth/do … Successful